Veelgestelde vragen
Wanneer de bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail op het opgegeven e-mailadres met daarin de orderbevestiging. Heb je geen mail ontvangen? Bekijk dan je 'ongewenste mail of spam'. Staat daar ook niks in? Neem dan contact met ons op.
Wanneer je op een werkdag vóór 15.00 uur een bestelling geplaatst heeft zal deze uiterlijk de volgende werkdag verstuurd worden. Je kan er vanuit gaan dat je bestelling binnen 1 - 3 werkdagen bij jou geleverd wordt. Mocht de levering niet op tijd plaats kunnen vinden, dan krijg je daar uiterlijk binnen 2 werkdagen bericht van. Bestellingen in de regio van onze winkels bezorgen we zelf! Hierdoor krijg je nóg sneller jouw bestelling thuis.
Je ontvangt een bevestigingsmail van je bestelling zodra je een bestelling geplaatst hebt op jouw opgegeven e-mailadres. Daarnaast ontvangt je een mail wanneer wij de bestelling verzonden hebben. In deze mail ontvangt je een track en trace link waarin je het pakket kunt volgen. Geen mails ontvangen? Bekijk dan je 'Postvak Ongewenst' of 'Spam' in je mailbox. Staan ze daar ook niet in? Neem dan contact met ons op.
- Vul het bij je bestelling bijgevoegde retourformulier volledig in
- Verpak het artikel in de originele verpakking, of zorg voor een goed en stevig alternatief
- Plak of schrijf het bijgevoegde retouradres op de verpakking
- Geef het pakket af bij een verzendpunt:
- Een PostNL servicepunt. Het dichtsbijzijnde servicepunt van PostNL vind u hier
Je kunt de artikelen uiteraard ook gratis retourneren in één van onze winkels
Ja. Onze verzending is vanaf 50 euro gratis, onder de 50 euro rekenen wij 6,95 verzendkosten binnen Nederland. Mocht je besluiten om artikelen te retourneren dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.
De actuele tarieven van brievenbus- en pakketpost vindt je hier:
Vanaf het moment van ontvangst heb je 14 dagen de tijd om jouw aankoop te retourneren. Op het retourformulier dat bij je bestelling is bijgevoegd kan je aangeven welke artikelen het betreft.
Na ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 dagen op jouw rekening bijgeschreven. Heb je na deze termijn jouw aankoopbedrag nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op.
Je kan jouw bestelling wijzigen of annuleren zolang de bestelling nog niet door ons verzonden is. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.
Ja! Heb je bij ons een account? Dan spaar je automatisch spaarpunten. Bij besteding van 10 euro ontvang je een punt. (Deze punten worden 14 dagen na aankoop bijgeschreven)Deze punten zijn te zien in Mijn Account. Heb je 20 punten of meer? Dan kun je de punten omzetten naar korting. Ga naar Mijn Account en vervolgens naar Mijn spaarpunten. Daar kun je je punten omwisselen voor een kortingscode en deze kun je zowel online als in onze winkels besteden.
Heb je nog geen account? Registreer je hier.
Verzenden is GRATIS bij bestellingen vanaf 50,- binnen Nederland! Voor bestellingen tot 50,- binnen Nederland betaal je 6,95.
-
Verzenden is GRATIS bij bestellingen vanaf 75,- naar Duitsland en België. Voor bestellingen tot 75,- naar Duitsland en België betaal je 8,95.